خودرو پژو ۲۰۶ تیپ ۶ اتوماتیک سال ۱۳۹۵

دوشنبه 30 مرداد 1396
14:58
مخبرالدوله

ماشین پژو 206

خودرو پژو 206 یکی از پرفروش‌ترین خودروهای پژو محسوب می‌شود که در سال 1998 توسط پژو جایگزین مدل 205 شد و تا سال 2010 تولید آن ادامه یافت و با فروش نزدیک به 7 میلیون دستگاه 206، به‌نوعی رکورددار است. تولید 206 از سال 2001 در ایران آغاز و با توجه به موتورها و امکانات به تیپ‌های مختلف تقسیم شد. بعدها مدل صندوق‌دار سدان آن با نام 206SD در ایران ‌خودرو طراحی و ساخته شد.

بیش از ۵ میلیون دستگاه پژو ۲۰۶ در سراسر دنیا تولید و عرضه شده است و شرکت ایران خودرو یکی از مهم ترین پایگاه های تولید این خودرو در جهان به شمار می رود. پژو ۲۰۶ به خاطر چالاکی و قابلیت های دینامیکی بالا، سازگاری با محیط زیست و مصرف سوخت پایین، قیمت مناسب و مطابقت با استانداردهای روز جهان محبوبیت ویژه ای چه در میان جوانان و چه در میان خانواده ها به دست آورده است.

در طراحی و تولید این خودرو از آخرین دستاوردهای فنی و مهندسی دنیا استفاده شده و فهرست تجهیزات استاندارد آن در تیپ های مختلف، توجه هر مشتری را به خود جلب می کند.


فروش ماشین پژو 206

پژو ۲۰۶ با دو نوع موتور ۱۳۶۰ و ۱۵۸۷ سی سی در چهار سطح تجهیزات با تیپ های ۲، ۳، ۵ و ۶ به بازار عرضه می شود. تیپ ۶ این خودرو مجهز به گیربکس بسیار پیشرفته از نوع «تیپ ترونیک» است که امکان تعویض دستی و خودکار دنده ها را تو‌أماً فراهم می نماید. ترمزهای ضدقفل (ABS) و کیسه های هوای راننده و سرنشین جلو نیز در پژو ۲۰۶ قابل سفارش است.

تیپ۱ با موتور ۱.۴ لیتری و حداقل امکانات. فرمان دوشاخه وجه تمایز آن از تیپ دو است. تیپ ۲ با همان موتور ولی با سیستم مولتی‌پلکس ، تیپ ۳ باز هم با همان موتور ولی امکانات رفاهی بیشتر، تیپ ۴ که امکانات رفاهی‌اش را از تیپ ۲ و موتور خود را از تیپ ۵ به ارث برده و همچنین از یک گیربکس اتوماتیک بهره می‌برد. در آخر هم تیپ پنج و شش که تیپ پنج با موتور ۱.۶ لیتری ۱۱۰اسبی و گیربکس دستی یکی از جذاب‌ترین هاچ‌بک‌های بازار داخل به شمار می‌رود، تیپ شش هم با موتوری مشابه ولی با گیربکس اتوماتیک برای کسانی که از گرفتن کلاچ در ترافیک شهری خسته شده‌اند مناسب است.


[ بازدید : 89 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به فروش ماشین است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]