خودرو پژو ۲۰۶ تیپ ۵ دنده ای سال ۱۳۹۵

دوشنبه 30 مرداد 1396
15:01
مخبرالدوله


خرید پژو 206

پژو 206 را باید یکی از مدل‌های بسیار موفق پژو دانست که به بسیاری از بازارها و کشورها راه پیدا کرد و در اکثر آن‌ها بسیار خوش درخشید. طراحی و آغاز تولید 206 به اواخر سال‌های 1998 و اوایل 2000 باز می‌گردد. زمانی که اکثر خودروسازان درگیر تولید خودروهایی با طراحی ظاهری کسل‌کننده و محافظه‌کارانه بودند، پژو با معرفی مدل 206 با چهره‌ای خشن و جذاب و طراحی پیشرو از زمان خود، توانست موفقیت چشمگیری به دست آورد و طیف گسترده‌ای از جوانان را مجذوب خود کند. ورود این خودرو در اواخر دهه‌ی 70 و سپس شروع مونتاژ آن در شرکت ایران‌خودرو را باید یکی از اتفاقات خوشایند صنعت خودروسازی کشورمان دانست. پس از قطع جهانی تولید 206 در سال 2010 در بسیاری از کشورهای اروپایی و تولید مدل 206+ به جای آن، کماکان مونتاژ این مدل در کشورمان ادامه یافت.

خودرو پژو ۲۰۶ تیپ ۵ دنده ای در بخش قوای فنی دارای یک پیشرانه‌ی ۴ سیلندر خطی به حجم ۱۵۸۷ سی‌سی است که در دور موتور ۵۸۰۰ دور در دقیقه توانایی تولید ۱۱۰ اسب بخار قدرت و در دور موتور ۴۰۰۰ توانایی تولید حداکثر گشتاور ۱۴۲ نیوتن‌متری را دارد.

این پیشرانه در کنار یک جعبه‌دنده‌ی ۵‌سرعته دستی با مصرف سوخت ۶.۶ لیتر در هر صد کیلومتر سیکل ترکیبی می‌تواند ظرف ۱۱.۶ ثانیه جثه‌ی ۱۰۵۴ کیلوگرمی تیپ ۲ را به مرز صد کیلومتر در ساعت برساند.

طبق ادعای سازنده، خودرو پژو ۲۰۶ تیپ ۵ دنده ای قابلیت دسترسی به حداکثر سرعت ۱۸۵ کیلومتر بر ساعت را دارد؛ هم‌‌چنین برای به حرکت درآوردن جثه ۱۱۳۸ کیلوگرمی این خودرو از حال سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت، به ۱۲.۶ ثانیه زمان نیاز است.

مصرف سوخت خودرو پژو ۲۰۶ تیپ ۵ دنده ای در شهر ۸.۸ لیتر و در جاده ۵.۴ لیتر اعلام شده است که در نتیجه‌ی این اعداد، به سیکل ترکیبی (میانگین مصرف سوخت) صدی ۶.۶ لیتر دست پیدا می‌کند.جهت مقایسه قدرت این موتور باید در نظر گرفت که قدرت موتور پژو ۴۰۵ چیزی حدود ۹۰ اسب بخار می باشد. (زانتیای ۱۸۰۰ سی سی دارای قدرت ۱۱۰ اسب و زانتیای ۲۰۰۰ سی سی دارای قدرت ۱۳۵ اسب بخار می باشد).


[ بازدید : 88 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به فروش ماشین است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]