خودرو پژو ۲۰۶ تیپ ۳ دنده ای سال ۱۳۹۰

دوشنبه 30 مرداد 1396
15:05
مخبرالدوله


پژو 206 لیزینگی

این خودرو در اواخر سال 1998 میلادی از سوی کمپانی پژوی فرانسه به منظور جایگزینی با محصول پا به سن گذاشته این برند یعنی مدل 205 وارد بازار شد.

ایرانی‌ها پژو 206 را برای اولین‌بار از نزدیک در اوایل سال 1380 در خیابان ها ملاقات کردند. محصولی که در میان مردم به پژوی چشم گربه ای معروف شد در زمان خودش به روزترین محصولی بود که در بازار خودرو ایران قابل خرید بود.

ماشین پژو ۲۰۶ تیپ ۳ دنده ای: درباره این خودرو باید گفت که این خودرو در واقع یک تیپ پنج است که موتور و گیربکس آنرا با یک تیپ ۲ تعویض کرده‌اند. در طراحی و تولید پژو ۲۰۶ تیپ ۳ دنده ای از آخرین دستاوردهای فنی و مهندسی دنیا استفاده شده و فهرست تجهیزات استاندارد آن در تیپ های مختلف، توجه هر مشتری را به خود جلب می کند.

بیش از ۵ میلیون دستگاه پژو ۲۰۶ در سراسر دنیا تولید و عرضه شده است و شرکت ایران خودرو یکی از مهم ترین پایگاه های تولید این خودرو در جهان به شمار می رود. پژو ۲۰۶ به خاطر چالاکی و قابلیت های دینامیکی بالا، سازگاری با محیط زیست و مصرف سوخت پایین، قیمت مناسب و مطابقت با استانداردهای روز جهان محبوبیت ویژه ای چه در میان جوانان و چه در میان خانواده ها به دست آورده است.

پژو ۲۰۶ تیپ ۳ دنده ای بیشتر تجهیزاتی که در تیپ ۵ نصب می شد را با خود به همراه داشت ولی موتورش همان نمونه ۷۵ اسبی TU3 بود که ۱.۴ لیتر حجم دارد. این خودرو در زمان خودش یکی از آپشنال‌ترین خودروهای بازار بود چرا که سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، آینه‌های گرمکن‌دار برقی، دو کیسه هوا، ترمز ABS،EBD، سیستم صوتی کلاریون و … از جمله آپشن های این تیپ بودند که البته با قیمتی مناسب عرضه می‌شدند.


[ بازدید : 66 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به فروش ماشین است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]