خودرو پژو Pars ELX دنده ای سال ۱۳۹۵

سه شنبه 31 مرداد 1396
13:03
مخبرالدوله


ماشین پرشیا ELX

خودرو پژو پارس با تغییر نام خود از پرشیا به پارس در همان ابتدای تولید توانست خبرساز شود و طرفداران خود را جلب کند بطوریکه تاکنون این اتومبیل از ابتدا در سال 1379 با وجود امکانات رفاهی؛ فروش خوبی داشته باشد و به منافع زیادی دست یابد و در تمام این سالها به خاطر کیفیت خوب ماشین پرشیا به عنوان یک خودروی لوکس تولید داخل کشور با دیگر ماشین های هم رده خود در بازار خودرو به رقابت پردازد.

اتومبیل پرشیا ای ال ایکس با موتور زانتیا و رنگ سفید هنوز ماندگاری خود را در بین رقبایش حفظ کرده است.

درباره اتومبیل پژو پارس همین قدر بگوییم که بعد از عرضه مدل معمولی ماشین جدید با نام ELX وارد عرضه رقابت شد و با پیشرانه ۱۶ سوپاپ ۱.۸ لیتری سیتروئن زانتیا نیز در آن به عنوان خودروی لوکس و با قیمت تمام شده خوب و امکانات رفاهی بالا در بین مردم جا باز کرد و قلب تپنده اتومبیل های روز ایران شد، اما این برای یک ماشین بنام کافی نبود؛ بنابراین ایران خودرو تصمیم گرفت پژو پارس را جانی دوباره بخشد و آن را از پیشرانه قرضی زانتیا در آورد و با موتور ۲۰۰۰ که حجم واقعی این موتور ۱۹۰۵ سی سی بود که از نظر استانداردهای جهانی پیشرانه ۱.۹ لیتری مشهور است که آن را به هواداران اتومبیل پژو پارس عرضه کرد.

ماشین پرشیا صفر

مشخصات فنی پژو پارس: پژو پرشیا ای ال ایکس با کمی تغییرات در داشبورد و نمای داخلی توانست از پدرخوانده خود خودروی پژو ۴۰۵ جلو بزند و با موتور جدید XUM با قدرت ۵ اسب بخار کم شده و شتاب ۲ ثانیه خود را بالا ببرد اما مصرف بنزینش نیم لیتر افزایش یافته بود.

مدل دوگانه سوز پژو پرشیا با پیشرانه ۱۹۰۵ سی‌سی با کد XUM که همان ۱.۸ لیتریXU7 روانه بازار خودرو شده است که می تواند در مدت زمان ۱۱.۲ ثانیه به سرعت صد کیلومتر در ساعت برسد. حداکثر توان تولیدی آن به رقم ۱۰۵ اسب بخار در ۵۵۰۰ دور در دقیقه و حداکثر گشتاور این پیشرانه نیز به رقم ۱۵۵ نیوتن متر در ۳۷۵۰ دور در دقیقه رسیده است.


[ بازدید : 69 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به فروش ماشین است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]