خودرو پژو ۴۰۵ GL دنده ای سال ۱۳۹۵

سه شنبه 31 مرداد 1396
13:53
مخبرالدوله


خرید پژو 405 جی ال

این ماشین برای نخستین بار بعد از خارج شدن از پیکان رده تولید و به تاریخ پیوستن آن مورد توجه و نیاز ضروری به این اتومبیل در جامعه پرجمعیت و طرفدار خودرو احساس می شد و ایران خودرو از سال 1368 مدل های GLX , GL را عرضه کرد.

یکی از موفق‌ترین ماشین های کلاس متوسط پژو که در سال ۱۹۸۸ توسط بسیاری از مجلات معتبر اتومبیل به‌عنوان اتومبیل سال انتخاب گشت، اتومبیل پژو ۴۰۵ است.

اتومبیل پژو ۴۰۵ GL در سال ۱۹۸۷ که برای نخستین بار در اروپا تولید و به عنوان اتومبیل برتر اروپا انتخاب شد در سال ۱۳۶۹ توسط رئیس جمهور وقت خط تولید این ماشین در ایران افتتاح شد اما این اتومبیل نیاز داشت که قطعات وارداتی حذف و تولید آنها داخلی شود و در بازبینی های صورت گرفته نیاز بود که در تولید پژو ۴۰۵ بایستی ۳۵ قطعه به‌کلی تعویض شود بعلاوه ، ۸۴ قطعهٔ کاملاً جدید شامل ۱۷ قطعه مربوط به بدنه و ۶۷ قطعهٔ تزئیناتی، طراحی و ساخته می‌شد، و این شالوده فعالیت سخت و پرتلاش طراحان و مهندسین مرکز تحقیقات ایران خودرو قرار گرفت.

خودرو پژو ۴۰۵ در سه مدل GL و GLX و SLX و به‌طور محدود GLi به بازار ایران ارائه شده و یکی از مقرون به صرفه ترین ماشین مونتاژ شده در ایران خودرو است که اکنون در پایین ترین سطح کیفی ممکن تولید می‌شود.

در بخش داده های فنیِ خودرو پژو ۴۰۵ GL دنده ای سال ۱۳۹۵ با موتور Xu7jpL3: حداکثر توان ۱۰۰ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۱۵۳ نیوتن متر در دور ۳۰۰۰ دور بر دقیقه است و درباره موتور این ماشین می توان این ایراد را گرفت که مصرف بالایی برای یک خودروی شهری(۱۲ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر) دارد .


[ بازدید : 83 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به فروش ماشین است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]