خودرو پژو پارس ELX دنده ای

سه شنبه 31 مرداد 1396
14:03
مخبرالدوله


ماشین پژو پارس

اتومبیل پژو پارس یکی از موفق ترین برنامه های ایران خودرو بود که با موتور ۱.۸ لیتری با قدرت ۹۷ اسب بخار تجهیز شده است که با وجود مصرف سوخت پایین و ایجاد آلودگی کمتر و در هنگام سبقت در سرعت های بالا سرعت قابل توجهی را برای اتومبیل پژو پرشیا میسر کرده است.

در بررسی مشخصات خودرو پژو پارس می توان گفت در سال ۸۳ اتومبیلی با نام پارس ELX روانه بازار شد،خودرویی با ۱۱۰ اسب بخار و رینگ‌های آلومینومی ۱۵ اینچی‌. موتوری بهتر شده با ۱۶ اسب بخار که یکی از شیک ترین تولیدات ایران خودرو در آن سال محسوب می‌شد‌.

نمایندگی فروش پژو پارس

در ابتدای تولید پژو پارس با موتوری به نام XU7JP/L3 و حجم دقیق ۱۷۸۱ سی‌سی در سال ۷۸ راهی بازار شد تا نخستین ماشینی باشد که با موتور انژکتوری و ظاهری دلربا و دلچسب در میان ماشین های هم رده خود جا باز کرد. این موتور مسئولیت انتقال نیرو این موتور ۹۸ اسب بخاری با یک گیربکس ۵ سرعته دستی را به عهده داشت.

خودرو پژو پارس ELX دنده ای در ابتدای سال های تولیدش با ۳ امکانات مثل صندلی راننده و سرنشین جلو و یک پیشرانه ۱۱۰ اسب بخار پرتوان مورد توجه قرار گرفت.

خودرو پژو پارس ELX دنده ای با آپشن هایی از قبیل فرمان تقویت شده، کولر با خنک کنندگی مناسب، آینه های خارجی با کنترل برقی در کنار گردآوری راحتی بیشتر برای راننده و سرنشینان با استانداردهای مهار آلودگی سازگاری دارد و با داشتن این امکانات باعث شد راهش از دیگر اتومبیل های هم رده خود جدا کند.


[ بازدید : 124 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به فروش ماشین است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]