خودرو پژو Pars دنده ای
پرشیا با همان چهره تغییر یافته پژو 405 قدمی در شرکت ایران خودرو بود که بتواند خودش را با این محصول بین خودروسازان دیگر کشورمان مطرح کند. پژو پرشیا ظاهری زیبا و دلچسب داشت که مشتریان را به خود جذب کرد.
ماشین پرشیا در روزهای نخست تولید به نام X9 عرضه کرد که بعدها با نام پژو پرشیا به بازار رفت اما به دلیل مشکلات مالکیت معنوی به پژو پارس تغییر نام داد.
ماشین پژو پارس به خاطر اینکه بر روی پلتفرم اتومبیل پژو ۵۰۴ عرضه شده تفاوت چندانی ندارد و فقط در قیمت پژو پارس که با ۴ میلیون تومان می باشد تفاوت دیگری نمی توان احساس کرد اما به هر حال راحتی صندلی ها، عملکرد بهتر جعبه دنده و کلاچ، فرمان پذیری بهتر تنها تغییراتی است که می توان به آنها اشاره کرد.
در بررسی پژو پارس می توان گفت برگ برنده این خودرو برای کارخانه، بخش فنی آن است که با کم و زیاد کردن قیمت آن می توان به محصول نهایی مقرون به صرفه ای رسید.
مشخصات فنی پژو وزنی معادل ۱۱۰۰ (KG) داشته و حداکثر وزن مجاز آن ۱۵۵۰ (KG) است. وزن بر روی محور اکسل جلو ۷۰۰ و در اکسل عقب ۴۴۰ کیلوگرم است. طول این خودرو ۴٫۵ و عرض آن ۱٫۷ متر است و ارتفاعی معادل۱٫۴ متر دارد.
اتومبیل پژو پارس با پوشش نوع متالیک در رنگ های متنوع متقاضیان خودرو به بازار عرضه شد.سپر جلو و عقب تزریقی بوده و یک نوار محافظ جانبی سراسر بدنه را با زه نقره ای در بر می گیرد.
نور چراغ های ترمز عقب بسیار خیره کننده بوده و تفاوت شدت نور در لحظه روشن شدن چراغ ترمز عقب کمی زننده است.
صندلی راننده دارای مکانیزم تنظیم ارتفاع بوده و کاملا ارگونومیک است. کمربندهای ایمنی جلو آن قابل تنظیم با گیره نگهدارنده است.
[ بازدید : 88 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما : ]