خودرو سورن ELX دنده ای

سه شنبه 31 مرداد 1396
14:46
مخبرالدوله


خودرو سمند اقساطی

از سال 1381 تولید خودرو سمند آغاز شد و در کنار این به کشورهای دیگر مثل چین، روسیه، آذربایجان وبعضی مناطق آفریقا و امریکای مرکزی هم صادر کرد.

در طراحی سمند از کشورهای آلمانی و انگلیسی نیز کمک گرفته شده است.

در مشخصات خودرو سمند ای ال ایکس گفتیم که این اتومبیل توسط ایران خودرو و با برند خودروی ملی وارد رقابت با خودروسازان شد و توانست جای خود را در بین مردم باز کند.

ماشین سمند سورن ای ال ایکس روی پلت فرم پژو ۴۰۵ است .هر چند در ابتدای تولید به خاطر طراحی که داشت مخالفان زیادی داشت اما در بررسی فنی و علمی بدنه یکی از زیباترین ماشین های تولید شده داخل کشور محسوب می شود که افزون بر طراحی مناسب و در عین حال داشتن سادگی دلنشین نیز می باشد.


خرید خودرو سمند

در مشخصات فنی خودرو سورن ELX دنده ای ؛ نخستین تیپ سمند سورن شامل موتور XU7JPL3 با حجم ۱۷۶۱ سی سی و با قدرت ۱۰۰ اسب بخار است و بعد ها موتور EF7 با حجم ۱۶۵۰ سی سی و با قدرت ۱۱۳ اسب بخار روی آن نصب شد، این نسخه با نام سورن ELX در سال ۱۳۸۵ تولید شد .

سورن‌ ELX‌ جدید از پیشرانه‌ی ملی‌ EF7‌ بهره می‌برد که توانایی تولید ۱۱۴ اسب‌بخار قدرت در دور ۶۵۰۰ و ۱۵۵ نیوتن متر گشتاور در دور ۵۰۰۰ را دارد. این پیشرانه با نسبت چگالی ۱۱ به ۱ می‌تواند سورن سنگین وزن (۱۲۴۰ کیلوگرم) را در مدت زمان ۱۲ ثانیه به سرعت صد کیلومتر در ساعت برساند.

فروش خودرو سمند ای ال ایکس دنده ای :

سورن‌ ELX‌ مانند تمامی اعضای خانواده‌ی سمند از جعبه دنده‌ی پنج سرعته‌ی دستی بهره می‌برد. از طرفی سورن‌ ای ال ایکس جدید کاملا مجهز شده است از‌جمله تجهیزات رفاهی و ایمنی قابل عرضه در سورن‌ ELX‌ جدید می‌توان به ترمزهای دیسکی جلو و عقب، ترمز ضد‌قفل‌ ABS، توزیع الکترونیکی نیروی ترمز‌ EBD، سیستم تهویه‌ی مطبوع اتوماتیک، سیستم صوتی پیشرفته با درگاه‌ USB‌ و هندزفری بلوتوث و کلیدهای کنترلی روی فرمان، چراغ‌های مه‌شکن، آینه‌های جانبی برقی مجهز به گرمکن و تاشونده خودکار، سنسور دنده عقب، صندلی‌های برقی جلو، شیشه بالابرهای برقی، ایموبلایزر اشاره کرد.


[ بازدید : 81 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به فروش ماشین است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]