خودرو Ario 1.5 Elegant دنده ای

يکشنبه 5 شهريور 1396
13:47
مخبرالدوله

مشخصات ماشین آریو


آریو سایپا که در حال حاضر آن را با نشان تجاری سایپا می شناسیم در واقع تغییر چهره ای از نسخه ماشین تویوتا آلیون است که تولید آن سال 2007 آغاز شد.

شرکت چینی اتومبیل سازی زوتی با وجود ناشناخته بودن در سال 2005 آغاز به کار کرد و نخستین محصول در سال 2006 به بازار عرضه کرد.


خودروسازی سایپا بعد از اینکه امتیاز شرکت چینی زوتی(ZOTYE) را خریداری کرد و نام آن را به آریو تغییر دادامکانات و تجهیزات رفاهی متعددی را به آن اضافه کرد .

با وجود آنکه از لحاظ بیرونی آریو مشاهبت هایی با برندهای مطرح دنیا دارد؛ در کل با ظاهر خوبی که این خودرو Ario 1.5 Elegant دنده ای دارد توانسته در بخش عملکرد و کارایی نمره خوبی را به دست آورد و طرفداران خود را جذب کند.

نکته مثبت ماشین آریو الگانت ۱.۵ دنده ای پیشرانه قابل قبول و ایمنی بالا و فضای جاداری دارد اما در ستاب گیری اولیه کند عمل کرده و عایق کاری صوتی ضعیف بین موتور و کابین دارد.

در بررسی مشخصات فنی ماشین آریو گیربکسی که در این تیپ به کار گرفته شده برای پیشرانه های ۱.۵ لیتری از نوع دستی ۵ سرعته و دو تیپ دیگر از نوع اتوماتیک می باشند.

اتومبیل آریو از سوی موسسه‌ی ایمنی C-CNAP امتیاز ۵ ستاره را دریافت کرده است که چنین نمره‌ای را در کمتر خودرویی از محصولات تولیدی شرکت‌های داخلی می‌بینیم. همانطور که پیشتر نیز گفتیم، عملکر ترمز ضد قفل آریو هم بسیار ایمن و قابل قبول است.


[ بازدید : 164 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به فروش ماشین است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]