خودرو Saina دنده ای

يکشنبه 12 شهريور 1396
11:41
مخبرالدوله



اتومبیل ساینا بعد از معرفی تیبا به بازار آمد اما از نظر فنی با تیبا هیچ تفاوتی نداشت. ماشین ساینا دنده ای دارای موتور ۱.۵ لیتری مطابق با استاندارد آلایندگی یورو ۴ اروپا و قابل افزایش به یورو ۵ است و در دو نوع جعبه دنده دستی و اتوماتیک تولید و عرضه می شود. از لحاظ ظاهری ساینا کمی جذابتر از تیبا است و ترمز ABS مجهز به سیستم EBD از ویژگی های دیگر این تولید است.

در خودرو Saina دنده ای خصیصه هایی هچون ارگونومی مناسب ، دسترسی آسان به تجهیزات داخلی، طراحی مطلوب نمای بیرونی و همچنین سیستم تعلیقی که از استاندارد های روز دنیا تبعیت می کند وجود دارد.

خودرو ساینا دنده ای در دو نوع مدل SX و EX عرضه شده است که دارای امکانات رفاهی و ایمنی مانند شیشه بالابر برقی جلو عقب، دو کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، صفحه نمایشگر، نمایش دمای محیط بیرون و کلید مجهز به ریموت، سیستم ترمز ضد‌قفل ‌ABS، توزیع الکترونیکی نیرو ترمز‌EBD، شیشه بالابرهای برقی جلو و عقب، گرمکن شیشه‌ی عقب، آینه‌های برقی، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک را در اختیار دارد.

اتومبیل ساینا به دوقلوی تیبا معروف است و این خودرو تغییر چندانی با ماشین تیبا ندارد و باب سلیقه خانواده های ایرانی است که می توان اتومبیل ساینا را یک اتومبیل خانوادگی نامید.

ساینا یک محصول داخلی بر روی پلتفرم از تیبا است که شرکت سایپا بر روی محصول 232 خود گذاشت. ساینا در دو مدل متفاوت SX (مدل معمولی) و EX عرضه شده است.

[ بازدید : 144 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به فروش ماشین است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]