خودرو Pride 131 دنده ای

يکشنبه 12 شهريور 1396
11:49
مخبرالدوله


ماشین پراید 131

پراید از دیرباز با صنعت اتومبیل سازی کشورمان آمیخته شده است. اتوبیل سازی سایپا بعد از تغییراتی در محصولات خود و با رعایت استانداردهای لازم خانواده ایکس 100 را با توجه به تقاضای بسیار به عنوان پرطرفدارترین محصول شروع به فعالیت کرد.

ماشین پراید ۱۳۱ از خانواده ایکس ۱۰۰ می باشد که فیس لیفت اتومبیل پراید صبا بود و در ۵ مدل مختلف سایپا ۱۱۱، سایپا ۱۳۲، سایپا ۱۴۱ و سایپا ۱۳۱ بوده که به‌تازگی وانت ۱۵۱ نیز به آن افزوده شده است

خانواده ایکس ۱۰۰ یک ماشین سدان( صندوق دار) خانوادگی است که با تولید و عرضه آن توانست پرفروش ترین و پرطرفدارترین محصول سایپا در طول سالهای تولید باشد.

خرید ماشین پراید

ماشین Pride 131 دنده ای دارای پیشرانه ۱۳۲۳ سی سی با ۵۵۰۰ دور و با ۶۹ اسب بخار قدرت به بازار عرضه شده است. حداکثر گشتاوری ۱۰۶ نیوتن متر در دور ۲۷۵۰ با جثه ۹۱۵ کیلوگرمی می باشد.

خودرو پراید ۱۳۱ سیستم ترمز ضد قفلABS، کیسه هوای راننده و سرنشینان، ایمنی را فراهم کرده است.تجهیزات دیگری به کار فته که می توان به سیستم تهویه مطبوع ، شیشه های بالابر برقی دربهای جلو، چراغ های مه شکن و تنظیم کننده دستی صندلی اشاره کرد.

در بررسی مشخصات فنی و ایمنی ماشین Pride 131 دنده ای موتور انژکتوری اتومبیل پراید ۱۳۱ دنده ای ۴ سیلندری بوده با ۸ سوپاپ و حجم ۱.۳ لیتری که با مصرف سوخت ۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر می باشد.حداکثر سرعت اتومبیل Pride 131 دنده ای، ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت است. وزن این خودرو ۹۱۵ کیلوگرم است. جعبه دنده اتومبیل پراید ۵ دنده و شتاب صفر تا صد آن حدود ۱۴.۵ ثانیه است.


[ بازدید : 192 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به فروش ماشین است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]