خودرو Ario S300 Royal 1.6 اتوماتیک

يکشنبه 12 شهريور 1396
11:54
مخبرالدوله



نخستین اتومبیل مونتاژ شده چینی توسط شرکت خودروسازی سایپا ماشین زوتیZotye می باشد که سایپا آن را به آریو S300 تغییر داده و به بازار عرضه کرد.

ماشین آریو S300 با دو نشان در خیابان های کشورمان به چشم می خورد یکی نشان سایپا و دیگری حرف انگلیسی Z که به شرکت چینی زوتی تعلق دارد.


ماشین آریو رویال S300 ماشینی است که از نظر فنی به ژاپن وابسته است و خودرو Ario S300 Royal 1.6 اتوماتیک که در چین Z300 زوتی شناخته می شود دارای موتور ۱۶۰۰ سی‌سی در حدود ۱۲۰ اسب بخار قدرت و ۱۵۱ نیوتن‌متر گشتاور می باشد. نیرویی که به کمک یک جعبه دنده ۴ سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها انتقال می یابد. موتور اتومبیل ۱.۶ آریو، همان پیشرانه ۴A92 میتسوبیشی است.

خودرو آریو رویال S300 اتوماتیک مشهور به این است که قلب میتسوبیشی را در دل خود جای داده است. شرکت زوتی برای اینکه پیشرانه مناسبی برای Z300 قرار دهد از پیشرانه اتومبیل های میتسوبیشی ۴A9 استفاده کرده است و در آغاز هم پیشرانه ۱.۵ لیتری بر روی ماشین قرار داد که توانایی تولید حداکثر توان ۸۳ کیلووات را قرار داد که نتوانست خیلی از این پیشرانه بهره کافی را برد بنابراین برای بهتر کردن محصول خود به سمت پیشرانه ۱.۶ لیتری (۱۵۹۰ سی سی ) رفت با حداکثر توان ۹۰ کیلو وات در ۶۰۰ دور بر دقیقه و گشتاوری ۱۵۱ نیوتن می باشد که باعث موفق شدن اتومبیل Ario S300 Royal 1.6 اتوماتیک با این پیشرانه گردید. هر چند که با پیشرانه ۱.۵ لیتری نیز توانسته بود فروش خوبی را بدست آورد.

[ بازدید : 309 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به فروش ماشین است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]