رونمایی دانکروت از نسخه ویژه ابرخودروی D8

يکشنبه 12 شهريور 1396
11:55
مخبرالدوله

نخستین نسخه خودروی اسپرت دانکرورت D8 GTO RS با رنگ آبی ریویرا رونمایی شد.


به گزارش اخبارخودرو؛ دانکرورت، تولیدکننده خودروهای اسپرت هلندی، ۴۰ دستگاه از مدل D8 GTO RS تولید خواهد کرد؛ اما خودرویی که در اینجا قرار دارد، نسخه‌ی بدون قاب (Naked Edition) این خودرو و منحصر به تولید ۱۵ دستگاه است. این برند که خودروهای دست‌ساز تولید می‌کند، در حال حاضر ۲۰ دستگاه از نسخه استاندارد این مدل را توليد کرده و نخستین نمونه از نسخه‌ی ویژه را به یک کلکسیونر در آلمان تحویل داده است.


استحکام بدنه‌ی این خودرو به لطف فیبر کربن افزایش یافته است. دانکرورت رنگ‌آمیزی شفاف این خودرو را با همکاری برند R-M شرکت BASF انجام داده است که گیرایی و جذابیت بدنه فیبر کربن آبی مونت‌ کارلو آن را به نمایش می‌گذارد. این نوع رنگ‌آمیزی نه‌تنها ظاهر این خودرو را عالی می‌کند، بلکه با چنین استیل و سبکی اجازه استفاده از مواد فوق سبک در ۹۵ درصد از بدنه‌ی این خودرو را به خودروساز خواهد داد.


در رونمایی دانکروت از نسخه ویژه ابرخودروی D8 حتی قاب چراغ جلو و روکش میله محافظ هم از فیبر کربن ساخته شده است تا وزن این خودرو را کاهش دهد. دانکرورت با استفاده از اجزای کربنی اسپری شده به‌جای رنگ‌آمیزی کردن با روش قدیمی، قادر به کاهش وزن بیشتری در خودرو شده است؛ چراکه یک کاهش وزن چند کیلوگرمی کمک زیادی به شتاب خودرو می‌کند. اسپرت دانکرورت D8 GTO RS پس از تلاش‌هایی که برای کاهش وزن انجام شده، به وزن خالص باورنکردنی ۶۹۵ کیلوگرم (۱۵۳۲ پوند) رسیده است.


با رونمایی دانکروت از نسخه ویژه ابرخودروی D8 با قدرت بسیار زیادی که در پکیج سبک‌وزن این خودرو قرار گرفته، دانکرورت D8 GTO RS بسیار شگفت‌انگیز است. این خودرو برای رسیدن به سرعت ۶۲ مایل بر ساعت (۱۰۰ کیلومتر بر ساعت) تنها ۲.۷ ثانیه زمان نیاز دارد؛ درحالی‌که زمان صفر تا ۱۲۴ مایل بر ساعت (۰ تا ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت) این خودرو تنها ۷.۸ ثانیه خواهد بود.


قیمت مدل آبی‌رنگ بدون قاب این خودرو ۱۸۲ هزار یورو (حدود ۲۱۸ هزار دلار) البته بدون محاسبه مالیات است.


[ بازدید : 235 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به فروش ماشین است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]