خودرو Tiba2 دنده ای

چهارشنبه 22 شهريور 1396
11:42
مخبرالدوله



تیبا 2 اقساطی


با رونمایی از ماشین تیبا 2 در سال 1389 که نام اولیه آن مینیاتور بود به بازار عرضه شد. اتومبیل تیبا 2 نخستین ماشین ملی سایپا است که با مشاوره از طراحان اروپایی تولید شده است.

خودروی ملی که طراحی آن در سال 1373 آغاز شد و طی برنامه ای به نام S81 عرضه شد اما در سال 1383 تولید و عرضه آن متوقف و اکنون بعد از 12 سال با نام تیبا پا به عرصه رقابت گذاشت.

خودرو Tiba2 دنده ای ماشین تیبا ۲ یا همان هاچ بک بعد از تیبا سدان رونمایی شد. این ماشین با هدف بدست گرفتن بازار خودرو وارد عرصه رقابت شد تا بتواند به خاطر پایین بودن قیمت با پژو ۲۰۶ رویارویی کند. به گفته سازنده،اتومبیل Tiba 2 دنده ای توانسته تغییراتی را داشته باشد اما بیشتر ظاهر آن و در بخش تزئینات درونی تغییرات عمده ای کرده است. در تغییرات بیرونی توانسته تا حدودی رضایت مشتری را فراهم کند. تفاوت محسوسی در نمای درونی احساس می شود اما کیفیت مواد به کار رفته در این بخش بسیار پایین ارزیابی شده اما در نمای ظاهری در جلو تیبا هاچ بک چراغ های کشیده داردکه مثل تیبا سدان (صندوق دار) شکل ناهماهنگی به بدنه ماشین داده است.

از لحاظ رانندگی این اتومبیل بهتر از ماشین پراید است چرا که با وجود صندلی های سفت و محکمی که دارد توانسته رانندگی رضایت بخشی داشته باشد و این محکمی صندلی ها آنقدر نیست که سرنشین یا راننده را اذیت کند اما در دنده ها به جز دنده ۱ که گفته شده کمی در آغاز حرکت و تعویض دنده مورد اعتراض واقع گشته اما در بقیه دنده ها نرم و بدون مشکل بوده است.

بررسی فنی و موتور خودرو Tiba2 دنده ای ؛موتور اتومبیل تیبا دارای ۴ سیلندر و ۸ سوپاپ است که حجمی برابر ۱.۵ لیتر دارد و می­‌تواند قدرتی برابر ۸۰ اسب بخار در ۵۵۰۰ دور در دقیقه و گشتاوری برابر ۱۲۶ نیوتن­‌متر در ۴۰۰۰ دور در دقیقه تولید کند.


[ بازدید : 258 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به فروش ماشین است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]