خودرو پژو GLX 405 دنده ای سال ۱۳۹۵

سه شنبه 31 مرداد 1396
13:09
مخبرالدوله




پژو جی ال ایکس

خودرو ۴۰۵ جی ال ایکس در دو مدل GL , GLX به بازار اتومبیل ارائه شده است. فضای درخور به کار برده شده در بین ماشین های هم رده خود و فاصله زیاد دو اکسل جلو و عقب و فاصله زیاد ثبات چرخ های جلو و عقب از هم باعث شده که یک اتومبیل درخور و آرام را برای مسافرت های با مسافت زیاد و همچنین آرامش و اطمینان خاطر را برای مسافران باشد.

در خودرو پژو GLX 405 دنده ای سال ۱۳۹۵ فاصله دو محور عقب و جلو از هم ۲۶۶۹ میلیمتر بوده که مثل همه مدل های اتومبیل پژو ۴۰۵ از حد متوسط هم رده خود جلوتر می باشد. محور چرخ در بررسی پژو ۴۰۵ مجهز به بازوهای عرضی و فنرهای مارپیچ مجهز به فنر لول و کمک فنر ضد چرخش به کمک فنرهای دو جهته است.

سیستم فرمان از نوع دنده شانه ای است که به صورت وضعیت بالا و پایین می توان بر حسب قد راننده آن را تنظیم کرد. تعداد دور قفل در قفل در مدل GLX که مجهز به کمک هیدرولیک است ۳.۱ دور می باشد.


فروش جی ال ایکس اقساطی

موتور نرم و کم صدای این خودرو ۴ سیلندر بوده و با حجم ۱۸۰۰ سی سی، تلفیقی از قدرت و کشش مناسب را به همراه مصرف سوخت کم و آلایندگی پایین در اختیار قرار می دهد. پژو ۴۰۵ جی ال ایکس از امکانات فنی و رفاهی روز دنیا مثل موتور انژکتوری با مدیریت الکترونیکی، شیشه های برقی، کولر، فرمان هیدرولیک و آینه های برقی استفاده می کند که همه این امکانات باعث شده که اتومبیل موفقیت های زیادی را در میان طرفداران ماشین بدست آورد.

ماشین پژو ۴۰۵ جی ال ایکس در ابتدای عرضه‌ خود در کنار مدل GL از یک پیشرانه‌ی ۱.۶ لیتری با کد XU5 2C استفاده می‌کرد که از سری پیشرانه‌های PSA XU بود و در مدل‌های دیگری مثل پژو ۳۰۹ و سیتروئن BX هم به کار می‌رفت.اما بعدها ایران خودرو از پیشرانه های ۱.۹ لیتری قدرتمندتر XU9 2C بر روی خودروها بهره برد که بر روی دو مدل GL و GLX قرار داد.

در حال حاضر از پیشرانه‌ی L3 که پژو ۴۰۵ GLX از آن استفاده می کند، که توانایی تولید حداکثر توان ۱۰۰ اسب بخار در دور موتور ۶۰۰۰ دور بر دقیقه و حداکثر گشتاور ۱۵۳ نیوتن متر در دور موتور ۳۰۰۰ دور بر دقیقه را دارد.

از جمله امکانات ایمنی که می توان به آن در مدل ۱۳۹۵ پژو ۴۰۵ GLX اشاره کرد سیستم ترمز ضد قفل (ABS) چهار کاناله به همراه سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز (EBD)، چراغ‌های مه‌شکن عقب، دو عدد کیسه‌ی هوای ایمنی برای راننده و سرنشین جلو، قفل مرکزی با سوئیچ کنترل از راه دور رادیویی و سیستم ضد سرقت می باشد.


[ بازدید : 90 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به فروش ماشین است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]