خودرو پژو ۴۰۵ GLI دنده ای سال ۱۳۹۵

سه شنبه 31 مرداد 1396
13:48
مخبرالدوله

فروش پژو جی ال آی


پژو 405 یک ماشین خانوادگی است که توسط شرکت فرانسوی پژو برای نخستین بار عرضه شد.

این اتومبیل بعد از پراید پرفروش‌ترین خودرو در ایران به ‌شمار می‌آید و در سال 1988 عنوان خودروی برگزیده اروپا را به خود اختصاص داد.

خودرو پژو ۴۰۵ GLI دنده ای سال ۱۳۹۵ با داشتن ویژگی های خوب از لحاظ امکانات رفاهی و راحتی به خودرویی بدون رقیب تبدیل شده است. بطوریکه می توان گفت این ماشین سه دهه است که مهمان خیابان ها و جاده های کشور می باشد و بی اغراق در ظاهر به اتومبیلی زیبا با ظاهری مناسب در بین خودروهای هم رده خود جولان می دهد. پژو ۴۰۵ جی ال آی بر پلت فرم پژو ۴۰۵ است اما با پژو ۴۰۵ کمی متفاوت می باشد.خرید خودرو پژو ۴۰۵ GLI دنده ای سال ۱۳۹۵

فروش پژو ۴۰۵ GLI

ماشین پژو ۴۰۵ GLI دنده ای سال ۱۳۹۵ یک اتومبیلی خانوادگی در بین ماشین های سدان بزرگ است که از بدو ورود به کشور طرفداران خود را جذب کرده است. خودرو پژو ۴۰۵ GLI دنده ای سال ۱۳۹۵ ماشینی که با حجم پیشرانه ۱۷۶۱سی سی و ۹۷ اسب بخار با موتور نرم و کم صدای ۴ سیلندری می باشد.

قفل مرکزی در خودروی پژو ۴۰۵‌ مدل GLI فاقد گیرنده و فرستنده نوری عمل می نماید. پژو ۴۰۵ جی ال آی از صداگیر زیر در موتور و فرم‌نگهدارنده ابزارهای داخل چرخ زاپاس برخوردار نمی باشد. رنگ بدنه در پژو در GLI به رنگ سالید می باشد که رنگی سفارشی است.


[ بازدید : 107 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به فروش ماشین است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]