خودرو سمند LX دنده ای

سه شنبه 31 مرداد 1396
13:57
مخبرالدوله

ماشین سمند ال ایکس


اتومبیل سمند بعد از خاطره شدن پیکان وارد رقابت با دیگر اتومبیل های هم رده خود شد و در سال 1383 با طراحی آن در مرکز تحقیقات ایران خودرو و نسل جدید ماشین سمند LX مجهزتر از بقیه عرضه شد.

برای رضایت مشتری به سیستم الکترونیکی که همان سیستم هشداردهنده گویا بود یک سیستم جدید دیگری به نام سیستم عیب یاب هوشمند(مالتی پلکس) برای ماشین سمند ال ایکس طراحی شد و عرضه شد.

بر روی ماشین سمند LX موتور قدیمی XU7 نصب شده است که بنزین بیشتری مصرف می کند و قدرت موتور آن پایین است و فقط از لحاظ نمای پشتی با ماشین سمند اس ای فرق دارد و آن را کمی زیباتر از ماشین سمند SE کرده است.

اتومبیل سمند LX با استفاده از امتیازاتی مثل ایمنی بالا به خاطر محکم بودن بدنه، راحتی صندلی های سرنشینان با ارگونومی مناسب بدنی، قطعات یدکی ارزان تبدیل به خودرویی برای اهداف صادراتی و محبوب شده است. از طرفی ماشین سمند LX به استاندارد آلایندگی یورو ۴ مجهز شده است و دارای کارت طلایی خدمات پس از فروش و بیمه بدنه می باشد.

اگر به طراحی داخلی خودرو سمند LX بخواهیم نظری بیندازیم باید باید بگوییم که در زمینه طراحی داخلی قبلی خود را حفظ کرده و طراحی داشبورد هنوز تغییری نکرده و در کابین ماشین سمند ال ایکس جاهایی برای قراردادن وسایل جایگذاری شده است و از نظر رفاه سرنشینان ماشین سمند فضای مناسبی را برای افراد فراهم کرده است.

در بررسی مشخصات رفاهی و ایمنی اتومبیل سمند می توان به تنظیم برقی شیشه بالابر درها،قابلیت تنظیم ارتفاع صندلی راننده، کیسه های هوا راننده و سرنشین جلو،سیستم ترمز ABS به همراه EBD، ستون فرمان تلسکوپی (جمع شونده در هنگام تصادفات)، آینه ­های جانبی برقی اشاره کرد.


[ بازدید : 63 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به فروش ماشین است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]